دستور زبان فارسی سال سوم دبیرستان

دستور زبان فارسی سال سوم دبیرستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

پرویز ناتل خانلری،خانم دکتر زهرا خانلری (کیا) این کتاب را به تمامی دوستداران زبان پارسی که در پی یادگیری صحیح ساختار جملات هستند تقدیم می کنم. پیش از این در آموزش نکات دستوری زبان پارسی از اصطلاحاتی با ریشه عربی استفاده می شد که خود بر پیچیدگی اموزش و تجزیه و تحلیل ساختار زبان پارسی می افزود.مرحوم دکتر پرویز ناتل خانلری و همسر گرانمایه ایشان خانم زهرا خانلری در اصلاح واژگان پارسی تلاشی مستمر داشته اند بطوریکه با مطالعه این کتاب بسیاری از نکات دستوری به زبانی ساده آموزش داده می شوند و دانش آموز می تواند با مطالعه و یادگیری این شیوه دستوری بر بسیاری از رموز گنجینه زبان پارسی که از پیچ و خم های بسیاری عبور کرده سر بلند بیرون آیداگر پس از چندین قرن همچنان کتاب های ادبی مانند مرزبان نامه ،کلیله و دمنه و اشعار حافظ و سعدی برای پارسی زبانان قابل فهم است این بیشتر حاصل تلاش چنین دانشمندانی است ایرانی و ایران دوست که شعارشان در طول زندگی پر ارجشان همواره این بوده ایرانیم و به ایران زنده ام چو ایران نباشد تن من مباد،بدین بوم و بر زنده یک تن مباد. حق تکثیر: کلیه حقوق این کتاب متعلق به وزارت آموزش و پرورش پیش از انقلاب بوده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری