دستور تطبیقی زبان ترکی و فارسی

دستور تطبیقی زبان ترکی و فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن احمدی گیوی

توضیحات

دستور زبان ترکی آذربایجانی با سنجش دستور زبان فارسی، همراه با فصلی که فارسی زبانان نیازمند و علاقمند به زبان ترکی را یاری می دهد. زبان ترکی در شمار زبان های پیوندی است که دارای هیجای ثابتی است و برای دگرگونی و گونه گونی معنی و پیام واژه و نشان دادن شخص، زمان و صیغه های فعل، پسوندها، پس واژک ها و پس واژه هایی به آخر جزء ثابت (بن فعل) افزوده می شود؛ مانند بن فعل «یاز» که با افزودن اجزایی به آخر آن، پیام ها، ساخت ها، ساختارها و زمان های گوناگونی پدید می آید؛ چون: یازدی(نوشت)، یازا جاغام(خواهم نوشت)، یازارلار(می نویسند)، یاز (بنویس)..... این کتاب حاوی یک دوره کامل دستور زبان ترکی است که جزء به جزء با دستورزبان فاری سنجیده شده و در آخر نیز فصلی به عنوان رهنمود آموزش زبان ترکی به فارسی زبانان بدان افزوده شده است. حق تکثیر: قطره: 1383
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری