دیوان بصیر: خزان آرزو

دیوان بصیر: خزان آرزو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن بصیر

توضیحات

. اگر شعر را کلامی مخیل و موزون بدانیم، شاعر این دفتر به شیوه ای موثر توانسته ، تخیلات ، عواطف و آرزوهای خود را بر صفحه کاغذ جاری سازد. شاعر به شیوه سبک خراسانی شعر سروده ، سبکی که بعد از شکوفایی سبک هندی در اواخر قرن دهم و بالیدن آن تا قرن دوازدهم خاموشی گزیده بود و با کوشش نشاط اصفهانی و دیگر دوستداران سبک خراسانی که به طرفداران بازگشت ادبی شهرت یافت ، بار دیگر احیا گردید و ملک الشعرای بهار به آن تازگی دیگری بخشید. دفتر شعر « خزان آرزو » مشتمل بر 271 صفحه ، در مجموع نگرشی به گذشته شعر فارسی ، شعری درون نگر و مقفّی است. از اشعار دفتر حاضر : تقدیم می کنم به تو ای آشنای دل ای آن که دل فدای تو شد ، من فدای دل ********* ویرانه دلم نبود جای عشق دوست خاموش از خجالت این میهمانیم حق تکثیر: [ت‍ه‍ران‌]: اک‍ب‍ات‍ان‌، ۱۳۶۵
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری