چیزهایی که در مدرسه به شما نمی آموزند

چیزهایی که در مدرسه به شما نمی آموزند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید علی باقرپور

توضیحات

رای بالابردن ظرفیت و کیفیت تولید یه کارخونه همه جا مرسومه که بهترین و به روزترین ماشین آلات مکانیزه دنیا رو استفاده می کنن و بهترین نیروی انسانی موجود رو استخدام می کنن. انسان مثل کارخونه می مونه. مهارت هایی هست که اگه یاد بگیره می تونه چند برابر بیشتر و بهتر از دیگران کار کنه، همیشه بدرخشه و بهترین باشه. تو مدرسه بعضی از این ابزارها و مهارت ها رو اصلاً بهمون یاد ندادن و بعضی هاشو خیلی دست و پا شکسته بهمون گفتن، مثلاً اینکه:  چطور قله و مسیر تحصیلیمون رو درست شناسایی کنیم؟  چطور با صرف انرژی کمتر، کارهامون رو انجام بدیم؟  چرا کارهایی که می دونیم درسته رو انجام نمیدیم؟  چطور بیشترین کارها رو در بهینه ترین زمان ممکن انجام بدیم؟  چطور در زمانی کمتر مطالب رو بخونیم و عمیق تر یاد بگیریم؟  چطور کمتر کسل و خسته بشیم و همیشه پرانرژی باشیم؟  چطور همیشه حال و روحیه خیلی خوبی داشته باشیم؟  چطور باکیفیت ترین مطالعه رو داشته باشیم؟  چطور با یک بار خوندن متن کتاب، بهش مسلط بشیم؟  چطور مطالب خونده شده رو سالها به خاطر بسپریم؟ تو این کتاب، با مجید (شخصیت اول داستان) همراه میشیم و همه این موارد رو یاد می گیریم و بعد از خوندن این کتاب، با عملی کردن نکات و تمرینات گفته شده در زندگیمون، با زمان مطالعه کمتر نسبت به دیگران، خیلی سریعتر و بهتر از اون ها به نتیجه می رسیم و نه تنها برای کنکور که در تمام مراحل زندگی می درخشیم و جزء آدم های موفق و پیشرو جامعه میشیم. حق تکثیر: تهران، راز نهان، 1395 سید علی باقرپور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری