داستان بعدی

داستان بعدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سز نوته بوم
  • مترجم : شهروز رشید
  • تعداد صفحه : 89

توضیحات

این رمان سفری است در خاطرات گذشته و روایتی است از مرگ، افسانه و سرخوردگی‌های افراد در زندگی. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «داستان بعدی» رمانی است از نویسنده‌ای هلندی که در سال 1991 به زبان فرانسوی منتشر شد و یکی از مطرح‌ترین آثار این نویسنده است. در این رمان زندگی فردی نشان داده می‌شود که سابقا معلم زبان‌های کلاسیک بوده و بعدها به نویسندگی روی آورده. او در زندگی تجربه‌ ای عجیب دارد و هر روز که از خواب بر می‌ خیزد در شهری متفاوت از آن‌جا که خوابیده بیدار می‌شود.
برخی از منتقدان این داستان را اثری دانسته ‌اند که هم انتزاعی و هم واقعی است که با زبانی شاعرانه روایت می‌شود. رمانی که به نظر می‌رسد طیف وسیعی از افراد را به سوی خود جلب کند از اهالی فلسفه گرفته تا علاقه‌مندان به مسایل علمی و مخاطبان آثار کلاسیک و ادبیات مدرن.
راوی داستان یک روز صبح از خواب برمی‌خیزد و خود را در اتاق یک هتل در شهر لیسبون می‌یابد در حالی که شب گذشته در منزلش در شهر آمستردام، خوابیده بود اما این هتل خیلی هم ناآشنا نیست، او حدود 20 سال پیش در آن هتل اقامت کرده بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری