علم در جامعه ی اطلاعاتی

علم در جامعه ی اطلاعاتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

شورای عالی اطلاع رسانی و کمیسیون ملی یونسکو توضیحات: به همان نسبت که ماشین چاپ حوزه‌های قابل دسترسی مردم را گسترش داد، اینترنت نیز شبکة خود را بیش از پیش گسترده میکند تا جمعیت بیشتری را دربر گیرد؛ اینترنت قوانین موجود دربارة کسب اطلاعات را تغییر میدهد، راههای دسترسی مردم به علم جدید را اصلاح میکند، فرایندها را تسریع میبخشد، و در عین حال ارزشها، گرایشها و چالشهای جدید را برمیانگیزد. اصطلاح «جامعة اطلاعاتی» در پایان قرن بیستم برای توصیف جامعه‌ای وضع شد که در آن فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی (فاوا) جزئی از زندگی روزمره شده است؛ به طوری که برای مردم سراسر جهان، استفاده از ماشینهای خودپرداز بانکی، گوش کردن به رادیو، داشتن تلفن همراه، جستجو در اینترنت، یا مراجعه به صندوق پست الکترونیک به صورت امری کاملاً عادی در آمده است. حق تکثیر: شورای عالی اطلاع رسانی و کمیسیون ملی یونسکو: 1384
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری