علوم طبیعی سال پنجم رشته طبیعی - 1351

علوم طبیعی سال پنجم رشته طبیعی - 1351

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتاب به وسیله اقایان محمد پاکروان،حسن خقیقت،اجمد رادمرد،دکتر غلامعلی شیخ نیا و دکتر بالا میهن پژوه نگارش یافته و برای تدریس در سال پنجم رشته طبیعی دبیرستانهای سرارسر کشور اختصاص یافته بود. مطالب این کتاب در چهار بخش گیاه شناسی ،دستگاههای دفع و حرکت انسان ،جانور شناسی وزمین شناسی عرضه گردیده است که مطالب بخش گیاه شناسی به معرفی رده بندی گیاهان نهاندانه و تیره های گیاهی اختصاص دارد. با مطالعه این بخش اطلاعات جامعی از خصوصیات گیاهی که در فلات ایران رویش دارند اشنا می شوید. بحش دوم کتاب را به صورت جامع تر در کتاب فیزیولوؤی جانوری مطالعه خواهید کرد. متاسفانه به دلیل قدمت کتاب بخشی از فصل سوم کتاب که بررسی تیره های جانوری (شاخه آعازیان ،اسفنجها،مرجانها و...)می پردازد مفقود گردیده است. حق تکثیر: کلیه حقوق این کتاب متعلق به وزارت آموزش ود پرورش پیش از انقلاب بود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری