English With Crosswords 1 - Beginners

English With Crosswords 1 - Beginners

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی

Description

English With Crosswords 2 - Intermediate http://ketabnak.com/comment.php?dlid=11609 یاد گرفتن زبان انگلیسی می‌تواند خیلی ساده و در عین حال یک کار تفریحی باشد، منتها به شرطی که از ابزار صحیح آن استفاده کنید! در واقع تمام استادان زبان انگلیسی در سراسر جهان متفق‌القول هستند که مواد آموزشی بصری می‌تواند در درک لغات جدید کمک شگفت‌انگیزی به زبان آموزان نماید. تصاویر می‌توانند معنی و مفهوم کلمات را به خوبی انتقال دهند و در نتیجه به شاگردان کمک می‌کنند که آن لغات را به یادگی یاد گرفته و به خاطر بسپارند. این کتاب که اولین کتاب از یک دوره‌ی 3 جلدی است. برای شروع به کمک جداول مصور، شاگردان را ترغیب می‌سازد که لغات جدید را با شیوه‌ای سرگرم‌کننده فرا بگیرند. این کتاب در 92 صفحه بوده و در حدود 5 مگابایت حجم دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری