انسان اشرف مخلوقات

انسان اشرف مخلوقات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین وهابی

توضیحات

. توضیحات نویسنده: ھدف من ازنگارش این اثر این بوده کھ بھ شما بگویم که برای دست یافتن به خوشبختی و موفقیت و آرامش و ….لازم نیست که در جستجوی کسی یا چیزی باشید.بلکھ ھمھ چیز در درون شما ھست.کافی ست بھ رازھای دست یافتن به نیروی درونی آشنا شوید و سپس با توکل و ایمان به یگانه قادر مطلق که ھمواره آماده کمک به ماست به پیش بروید و یک زندگی سراسر شادی و پر از موفقیت را برای خود به ارمغان بیاورید. ای بند من! مرا فرمان ببر تا تو را همانند خود گردانم. من زنده جاوید هستم،و تو را نیز زنده جاوید خواهم ساخت.من توانگر مطلق هستم،تو را نیز چنان توانگر سازم که هرگز نیازمند نشوی.من به هر چه فرمان دهم انجام پذیرد و ایجاد شود،تو را نیز مانند خود گردانم که هرگاه چیزی بخواهی،بگویی باش و آن بشود. حق تکثیر: انتشار به صورت اینترنتی    
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری