فقر پراتیک تئوریک در روشنفکری ایران

فقر پراتیک تئوریک در روشنفکری ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فروغ اسدپور

توضیحات

چنانچه با تئوری بازی نکنید، تئوری با شما بازی خواهد کرد. می¬خواهم به سبک و سیاق ژیژک موضوع مورد نظرم را با یک "جُک" شروع کنم تا شاید با انبساط خُلق تنگ خواننده او را ترغیب به دنبال کردن مطلب کنم. روزی تیم ملی قایق¬رانی ایران با تیم ملی قایق¬رانی ژاپن مسابقه می¬دهد. تیم ژاپن در فاصله‌ی بسیار کوتاهی از تیم حریف (ایران) جلو می¬افتد و برنده‌ی مسابقه می¬شود. ایرانیان وطن¬دوست که از این شکست ناراحت شده بودند، یک هیئت تحقیقی را مسئول "پژوهش" پیرامون علل این واقعه می¬کنند. هیئت تحقیق ایرانی پس از مدتی به این نتیجه می¬رسد که علت شکست این است که نزد ژاپنی-ها در هر قایق ده نفر پارو زن و یک نفر کاپیتان وجود دارد، در حالی که در تیم ایرانی¬ها به‌عکس یک نفر پارو می¬زند و ده نفر کاپیتان هستند. به عبارت دیگر، سازمان‌دهی و نوع همکاری افراد تیم با یکدیگر است که شکست یا پیروزی آن‌ها را رقم زده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری