عرفان ایران - کتاب چهارم

عرفان ایران - کتاب چهارم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی آزمایش

توضیحات

«مجموعه مقالات عرفانی» « عرفان ایران »‌ عنوانی روشن است بر مجموعه مسلسلی از دفترهای متداوم درباره عرفان و تصوف در ایران که به کوشش دکتر سید مصطفی آزمایش گرداوری شده است. . این دفترها مجموعه مقالات گوناگونی است از نویسندگان مختلف که از سال ۱۳۷۸ مرتب و منظم سالی چهار شماره از آن به دور از هیاهو درآمده است . در دفاتر مجموعه « عرفان ایران »‌ سعی بر این بوده که نکات یاد شده رعایت شود . در عین حال تنوع موضوعات این مجموعه که در ذیل این عناوین اصلی تدوین شده اند ، قابل توجه است : مقالات ، یادنامه ، عرفان تطبیقی ، معرفی کتاب و تصحیح متون عرفانی و اشعار . البته در هر دفتر چند مقاله بیشتر به موضوع خاصی می پردازد و همین موجب می شود که غالب آنها تقریبا به صورت ویژه نامه باشد . حق تکثیر:تهران: حقیقت، 1378
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری