ارتباطات فراملی و جهان سوم

ارتباطات فراملی و جهان سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: جرالد ساسمن - جان ای لنت به منظور تسریع و ترویج روند اجرای برنامه‌های جدید آموزشی یکی دیگر از کتاب‌های منتشر شده و مورد درخواست پژوهشگران علوم ارتباطات، "ارتباطات فراملی و جهان سوم" در سایت رسانه درج شد. روابط‌عمومی در توضیح این کتاب افزود: در این کتاب تکنولوژی ارتباطات و انتقال رسانه‌های گروهی به جهان سوم در یک چارچوب مفهومی از سوی نویسندگان آن مورد تحلیل قرار گرفته است.همچنین در این کتاب رویکردهای متفاوت نظریه پردازان درباره نسبت ایجاد و رشد رسانه های جمعی با میزان و نحوه توسعه یک کشور توضیح و تبیین شده است. نویسندگان کتاب "جرالد ساسمن و . جان. ای. لنت" هستند و خانم طاهره ژیان احمدی نیز ترجمه متن را بر عهده داشته است. فهرست‌ مطالب‌: مقدمه‌ دیدگاه‌های‌ انتقادی‌ نسبت‌ به‌ ارتباطات‌ و توسعه‌ جهان‌ سوم‌ 1. جامعة‌ اطلاعاتی زمینه‌ اقتصاد فرا ملّی‌ و پیامدهای‌ آن 2. مکزیک‌ و ماهوارة‌ مورلوس درمسیر خود سامانی‌؟ 3. تله‌ ماتیک‌ در مالزی‌ جایگاهی‌ در نوک‌ هرم‌ برای‌ برگزیدگان 4. رسانه‌های‌ گروهی‌، فرهنگ‌ و ارتباطات‌ در برزیل میراث‌ وابستگی‌ 5. ارتباطات‌، فرهنگ‌ و انفورماتیک‌ در برزیل‌ چالش‎های‌ جاری 6. اقتصاد سیاسی‌ تلویزیون‌ دولت‌، طبقه‌، و نفوذ شرکت‎ها در هند 7. «ببری‌» از شهر شیر جایگاه‌ سنگاپور در تقسیم‌ جدید بین‌المللی‌ ارتباطات‌ و اطلاعات حق تکثیر: در نشانی زیر در اختیار عموم قرار دارد http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=699
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری