عشق و زندگی (درمان بیماریهای روحی و جسمی با عشق و مهرورزی)

عشق و زندگی (درمان بیماریهای روحی و جسمی با عشق و مهرورزی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دین اورنیش

توضیحات

دکتر اورنیش،دکترای خود را از دانشگاه پزشکی بای لُر در هوستون دریافت کرد،و دوره ی فلوشیپ بالینی را در دانشکده ی پزشکی هاروارد گذراند،و دوره ی انترنی و دستیاریش را در دانشگاه ماساچوست به پایان به برد. تحقیقات او در مجله ی جامعه ی پزشکی آمریکا،لانست و مجله ی قلب شناسی،و جاهای دیگر به چاپ رسیده است. اورنیش به دریافت چندین نشان نایل آمده است،مجله ی People،او را به عنوان یکی از جالبترین چهره های سال 1995 معرفی کرده است،و مجله ی Life او را یکی از 50 عضو موثر نسل خود می داند. دکتر اورنیش اولین فردی است،که بازسازی سلامت قلب را از طریق تغییر شیوه ی زندگی به اثبات رسانید و اکنون با درکی عمیقتر،قلب را مورد بررسی قرار داده، و عشق و مهرورزی را نیرومندترین قدرت برای شفا بخشی می داند. حق نشر : م‍ش‍ه‍د: دان‍ش‍گ‍اه‌ ف‍ردوس‍ی‌ (م‍ش‍ه‍د)، ۱۳۸۲. کتاب در سایت انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد و در بخش کتب رایگان ٬ برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفته است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری