عشق و جزا

عشق و جزا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مبین نجفی

توضیحات

نظرات فراموش نشه! کتاب حاضر اثری از مجموعه اثر قصه های عاشقانه است که با پیش نام عشق و... توسط نویسنده مبین نجفی نوشته شده است. خلاصه: اول شخص است و از زبان پسر تعریف میشود... ژانر عاشقانه و اجتماعی داره... این داستان بهصورت خلاصه نوشتهشده است، داستان دختر و پسری است که در دبیرستان باهم آشنا میشوند و اهل یک شهرستان هستند، دختر دانشجو میشه و رشته پزشکی رو ادامه میده و پسر مجبور میشه برای ادامه تحصیل در دانشگاه به تهران بیاد که از همین به تهران اومدنش... بخش دوم در رابطه با دریا است،فصل دوم از زبان دریا تعریف میشه.نوشته ها از قسمت های مختلف دفترش برداشته شده است. ماهان: پسری خوشاندام، درس خون و موفق مهدیس: دختری با چشمان معصوم، دلبر و جذاب دریا:قدبلند،زیبا،خجالتی،باهوش و درس خون حق تکثیر: نویسنده خودم هستم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری