عصر پاییزی

عصر پاییزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شاپور قریب

توضیحات

شاپور قریب در سال ۱۳۱۱ در سمنان متولد شد. او از پانزده سالگی فعالیت خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد. او در فیلم مو طلائی شهر ما دیالوگ نوشت، سپس دستیار آقای خانی شد. در فیلم چرخ بازیگر نیز که به کارگردانی خانی بود علاوه بر نوشتن اغلب پرده‌ها موفق به بازی گرفتن از بازیگران شد که پس از آن طرز کار وی مورد توجه قرار گرفت. سپس با دستیاری مرحوم جلال مقدم در فیلم سه دیوانه فعالیت هنری خود را ادامه داد و پس از بیست و اندی سال کار در تئاتر و سینما اولین فیلم سینمائی خود را ساخت. سوگند (۱۳۸۴) - کفش‌های جیرجیرک دار (۱۳۸۱) - اشک و لبخند (۱۳۷۳) - خانواده کوچک ما (۱۳۷۰) - بازگشت قهرمان (۱۳۶۹) - روزهای بلند انتظار (۱۳۶۹) - سایه‌های غم (۱۳۶۶) - بگذار زندگی کنم (۱۳۶۵) - سه ماه تعطیلی (۱۳۵۶) - بت شکن (۱۳۵۵) - مرد شرقی و زن فرنگی (۱۳۵۴) - ممل آمریکایی (۱۳۵۴) - خروس (۱۳۵۲) - غریبه (۱۳۵۱) - بدنام (۱۳۵۰) - کاکو (۱۳۵۰) - رقاصه شهر (۱۳۴۹) - عروس بیانکا (۱۳۴۹) - دختر شاه پریون (۱۳۴۷) شاپور قریب علاوه بر کارگردانی و بازیگری نویسنده نیز بود که دو کتاب گنبد حلبی (در کتابناک موجود می باشد) و کتاب حاضر یعنی عصر پاییزی را پس از اسکن به دوستداران ایشان تقدیم می گردد. حق تکثیر : چاپخانه میهن - 1339
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری