هنر اکسپلویت نویسی

هنر اکسپلویت نویسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

حق تکثیر: آزاد دانلود آموزش تکنیک های پایه در اکسپلویت نویسی به زبان فارسی این کتاب تئوری و روح هکینگ و علم نهان در ورای آن را به تصویر می کشد. بعضی از تکنیک ها و حقه های اصلی در هکینگ نیز ارائه می گردند. لذا شما قادرید که چون یک هکر فکر کنید، روش های هکینگ خود را در پیش گیرید، از کدهای خود استفاده کنید و … .هکینگ هنر حل مسئله است، چه برای پیدا کردن یک راه حل غیر معمول برای یک مسئله سخت مورد استفاده قرار گیرد چه برای اسکپلویت کردن حفره های موجود در برنامه نویسی های ضعیف. بسیاری از افراد خود را یک هکر می پندارند، اما عملا تعداد معدودی از آنها اصول اساسی و فنی لازم برای موفقیت یک هکر را دارا هستند. کتاب “هنر اکسپلویت نویسی” مفادی را که هر هکر واقعی (با هر رنگ کلاه) باید بداند بیان می دارد. حق تکثیر : توسط مترجم بطور رایگان جهت دانلود برای عموم در اینترنت قرار گرفته است . (ذکر در مقدمه ی کتاب)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری