فلسفۀ وجودی زن

فلسفۀ وجودی زن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: علی اکبر خانجانی کند وکاوی در ذات زنانه برای معرفی این کتاب فقط به ذکر قسمتی از فصل اول بسنده میکنم: نخست بایستی زن را از منظر احساس و ادراک به جایگاه واقعی وجود خودش بازگردانیم تا این کتاب از جایگاه خود زن باشد یعنی با حواس و ادراک واقعی زن . و در غیر این صورت زن شناسی مرد شناسی خواھد بود که نھایتاً به مرد شناسی زن منجر خواھد شد که در حقیقت نه مرد شناسی خواھد بود و نه زن شناسی بلکه طبق معمول یک فریبکاری بسیار رندانه خواھد شد که بواسطۀ آن ھم مرد و ھم زن از شناختِ خود غافل و منحرف خواھد شد و ھر کس به فریب خود و طرف مقابل دست خواھد زد . ھم انطور که تقریباً روح حاکم بر تمام افکار و آثاری که تحت عنوان روان شناسی و جامعه شناسی زن در این دوران مطرح بوده است چیزی جز القاء خواسته ھا و جھالت ھای مرد نسبت به زن نبوده است!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری