فلسفه : مقدمه ای بسیار کوتاه

فلسفه : مقدمه ای بسیار کوتاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ادوارد کریگ

توضیحات

. این کتاب تالیف ادوارد جان کریگ فیلسوف انگلیسی دانشگاهی ، ویراستار دایره المعارف فلسفه راتلج ، و استاد سابق فلسفه در دانشگاه کمبریج است و در سال 2002 نوشته شده است . مقدمه کتاب این یک مقدمه زنده و جالب درباره فلسفه است . هرچند این مقدمه بسیار کوتاه است ولی به بسیاری از سئوالات مهم فلسفی در قالب سبکی جذاب و تفکرانگیز (متفکرانه) اشاره می کند . در عین حال به بعضی از محبوب ترین و ماهرترین کارهای فلسفی اشاره نموده و برای کسانی که می خواهند کارهای اصلی فلسفه را مطالعه کنند راهنمایی خوبی محسوب می شود . ادوارد کریگ در این زمینه شهرت مناسبی دارد چون او ویراستار طولانی ترین پروژه فلسفی تا به امروز بوده است (دایره المعارف راتلج) و حالا شایسته کسب شهرتی جدید به عنوان نویسنده یکی از بهترین کتاب های کوتاه است . نایجل واربرتون، دانشگاه اپن (Nigel Warburton, the Open University) حق تکثیر: سایت ایران کاتولیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری