مقالات سیاسی و فلسفی ( فلسفه سیاسی 2 )

مقالات سیاسی و فلسفی ( فلسفه سیاسی 2 )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید زیباکلام

توضیحات

به کوشش : امیر قربانی این کتاب مجموعه مقالات سعید زیباکلام استاد دانشگاه تهران و برادر صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران می باشد : مقدمه پای استدلالیان چوبین بود تأملاتى درباره فلسفه و فیلسوفان (۱) تأملاتى درباره فلسفه و فیلسوفان(۲) تأملاتى در مورد فلسفه و فیلسوفان (۳) افسانه آزاد اندیشی جهان در هم تنیده ارزش ها و بینش ها خاموش از کنار هم عبور می کنیم! تفاوت میان آرمانخواهی مفرط و منطقی؟ نسبت نظریه و نظریه‌سازی با رفع مشکلات بومی نامه سرگشاده به دادستان محترم تهران پیرامون املاک نجومی و برخورد با افشاگران فساد آیا علوم اجتماعی باید از روش‌های علوم طبیعی تبعیت کند؟ آیا علوم اجتماعی باید از روش‌های علوم طبیعی تبعیت کند؟(۲) معقولیت و شواهد تجربی (۱) معقولیت و شواهد تجربی (۲) پرچم نیوتن را رها کن، به تیر و کمانش بنگر! نیوتن فرضیه هم مى بافت بحثی پیرامون «عقل، استدلال و عقلانیت» و اما عقل / تأمل پیرامون عقل و استدلال و عقلانیت غربزدگی، عقلانیت و حماسۀ سیاسی حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری