چگونه امنیت خانواده مان را در اینترنت حفظ کنیم ؟

چگونه امنیت خانواده مان را در اینترنت حفظ کنیم ؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد

توضیحات

. میلیون‌ها خانواده در سرتاسر دنیا هر روز از اینترنت برای یادگیری، پژوهش، خرید و فروش، استفاده از خدمات بانکی، سرمایه‌گذاری، به اشتراک گذاری عکس، بازی کردن، دانلود فیلم و موزیک، ارتباط با دوستان، آشنا شدن با افراد جدید و مشارکت در میزبانی برای سایر فعّالیّت‌ها استفاده می‌کنند. گرچه فضای مجازی مزایا، فرصت‌ها و آسودگی‌های متعدّدی را به ارمغان می‌آورد، امّا به صورت افزایشی خطرناک است به طوری که روزانه بسیاری از تهدیدهای جدید ظهور و بروز می‌یابند. در این کتاب اصول حفظ امنیت خانواده تان را در فضای مجازی فرا خواهید گرفت ، عناوین برخی از مطالب این کتاب والدین در دنیای آنلاین فرزندان در چه سنی از کامپیوتر و اینترنت استفاده کنند؟ تامین امنیت فرزندان هنگام استفاده از کامپیوتر و اینترنت شکارچیان آنلاین باید و نبایدهای استفاده فرزندان از اینترنت چگونه با استفاده نادرست فرزند خود از اینترنت برخورد کنیم؟ آسیب هایی که فرزندان را تهدید می‌کند و مطالب مفید دیگر . . . حق تکثیر: نشر اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری