فرهنگ نوین - کتاب اول

فرهنگ نوین - کتاب اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

فرهنگ نوین نام مجله ای کتاب گونه است که در خلال سالهای 1358 تا 1360 به چاپ میرسید تاریخ نشر:بهمن ماه ۱۳۵۸ فهرست: شعری بی نام و نشان از اوروگوئه دهۀ عقب نشینی امپریالیسم/مدیا کاشیگر اوپک: جذابیت عدم توافق!/ رضا اعظمی مشارکت زحمتکشان در مدیریت تولید/نیکولای بلینوف آگاهی ملی در پی تلاقی تشیع و جامعه، برگزیده هایی از یک کتاب/حامد الگار اقتصاد سیاسی سوسیالیسم/اسکار لانگه/ترجمۀ بابک قهرمان سرزمین هند و اقتصاد کشاورزی، زمین از آن کسی است که روی آن کار می کند/پ. جوشی مقاومت فرهنگی در شیلی/آریل دورفمن هنگامی که تماشاگر زیر یوغ استعمار سینمای سنتی باشد-گفتگو با گاوراس/ترجمۀ وازریک درساهاکیان نقدی بر نمایشگاه مینیاتورهای سیاه درم بخش و طرح های رادپور، طنز معترض تیغی بر روی استبداد/نیکزاد نجومی طرحی از سعید پرهام سه شعر(دو زبانه) از عمران صلاحی خشکسالی و شاعر روستا/خلیل حمزه ای بهترین دستاورهای زندگی/برتولت برشت/ترجمۀ ن. ک. حرامزاده/میخائیل شولوخوف/ترجمۀ مدیا کاشیگر رفیق موکوچ/مووسس آرازی/ترجمۀ وازریک در ساهاکیان من کتاب را دوست دارم/حمید کرامتی نژاد حق تکثیر: چاپ 1358
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری