کابوسهای طلائی

کابوسهای طلائی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

پاره داستانهایی بین خواب و بیداری این کتاب مجموعه ای است از ۳۶ «پاره داستان» که توسط فرهنگ کسرائی نویسنده مقیم آلمان نوشته شده است. «گاه که در آینه نگاه میکنم پنج سالم میشود، بعد بوی حوله ی تمیز و بخار حمام مرا میبرد به حمام عمومی " شهرزیبا ". بوی حوله ی تمیز و بخار حمام مرا مینشاند در سربینه و چشمم را میکارد در سوراخ در حمام و روحم می آمیزد به کفهائی که به آرامی با آب از سر و موهای بلند و سیاه دختر خاله ام از روی شانه ها و کمر باریک و باسن قشنگش به پائین میسرد. آبِ داغ و بخار مرا میمالد به سینه های کوچک خواهرم دستم میلغزد به روی شکمش و نگاهم، وای نگاهم میماند آنجائیکه همیشه پر از کف است، بعد آب سرد خالی میشود روی سرم من جیغ میزنم خواهرم میخندد.» فرهنگ کسرایی بر خلاف بسیاری از هنرمندان و نویسندگان ایرانی که در غربت در انزوا زیستند و نوشتند.با جامعه فرهنگی وهنری آلمان ارتباط عمیق برقرار کرده وبسیار به آلمانی خوانده و نوشته و آثارش در نشریات آلمانی به چاپ رسیده است.(در دهه ۹۰ با نهضت «ادبیات زیرزمینی»-Beat Generation-در آلمان همفکری و ارتباط نزدیک داشته و کارهایش در نشریات این جنبش به چاپ رسیده است.)مطالعات و ارتباط او در این سالها با هر دو محیط ایرانی و آلمانی حفظ شده و از هر دو محیط تاثیر پذیرفته است. » تگهای جستجو: کابوسهای تلایی - فرهنگ کسرایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری