نحوه استفاده از ادیتور fckeditor

نحوه استفاده از ادیتور fckeditor

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

در این مقاله نحوه کار با ادیتور fckeditor که ادیتور مربوط به تقریباً تمام انواع صفحات وب مثل aspx، asp، php، cfm، perl و ... هست تشریح می شود. این مطلب ترجمه ای آزاد از سایت تولید کنندگان این ادیتور که به تازگی نسخه جدید آن را با نام ckeditor منتشر کرده است بیان شده است. fckEditor چیست؟ فرض کنید شما می خواهید یک وب سایت طراحی کنید و در قسمت مدیریت می خواهید برای مدیر سایت این امکان را فراهم کنید که مطلبی را به مطالب سایت اضافه نماید. در این زمان به ادیتور نیاز دارید. یا می خواهید برای قسمت نظرات وب سایتتان، امکان تغییر ظاهر متن نظر را بر ای کاربران فراهم کنید دراین زمان هم می توانید از این ادیتور استفاده نمایید. این ادیتور یک ادیتور کم حجم برای صفحات وب است. این نرم افزار! اکثر توابع متداول نرم افزارهای ویرایشگر متن مثل ورد را برای کاربران فراهم می کند. همین جایی که من در حال تایپ متن برای ارسال پست هستم نیز از یک ادیتور بسیار ساده استفاده می کند. تفاوت این ادیتور با fckeditor در این است که این ادیتور WYSIWYG نیست یعنی نتیجه کار را تا قبل از انتشار یا پیش نمایش نمی بینید ولی در fckeditor اینگونه نیست و مثل نرم افزار ورد نتیجه را در همان صفحه ادیتور می بینید. این نرم افزار همانطور که گفتم با تمام انواع صفحات سازگار است و با انواع مختلف مرورگر سازگار است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری