فدریکو گارسیا لورکا

فدریکو گارسیا لورکا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اصغر قره باغی

توضیحات

فدریکو خسوس گارسیا لورکا (1898-1936 م) شاعر، نویسنده، نقاش، نوازنده پیانو و آهنگساز اسپانیایی بود. لورکا نخستین کتابش به نام باورها و چشم ‌اندازها را در سال 1918 به چاپ رساند. ده سال بعد، محبوبترین کتابش یعنی ترانه‌های کولی منتشر شد که شهرتی گسترده برای او به ارمغان آورد و لقب شاعر کولی گرفت. کتاب پیش رو به قلم علی اصغر قره باغی در هشت فصل به زندگی و آثار لورکا می پردازد. کودکی و فونته باکه ئروس، گرانادا، شادی دلگیر شاعری، طراحی و نمایشگاه ها، شاعر در نیویورک، شعر لورکا، تراژدی های سه گانه و نسیم اندوهبار در پهنه زیتون زاران و نارنجستان ها عناوین این فصول هستند. سال شمار زندگی، سخنرانی لورکا درباره هنر نقاشی نوین، فیلمنامه سفر به ماه و طراحی های لورکا دیگر مطالب این کتاب را تشکیل می دهند که در سال 1382 توسط انتشارات ابتکارنو در دسترس علاقمندان قرار گرفت. حق تکثیر: انتشارات ابتکار نو، تاریخ چاپ: ۱۳۸۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری