واهمه ی نوشتن نکوداشت منصور کوشان

واهمه ی نوشتن نکوداشت منصور کوشان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس شکری

توضیحات

کتاب «واهمه‌ی نوشتن» برای نکوداشت بیش از چهار دهه کوشش ادبی و فرهنگی منصور کوشان تهیه شده تا سپاسی باشد از سال‌ها تلاش پیگیر او در نوشتن. با اثرهایی از: منصور کوشان، ناصر کوشان، بردیا کوشان، جواد مجابی، حسین نوش‌آذر، فرج سرکوهی، نسیم خاکسار، جمشید برزگر، حسین رحمت، علی نگهبان، آزیتا قهرمان، سهراب رحیمی، مهرانگیز رساپور (م. پگاه)، فرامرز سلیمانی، میرزاآقا عسگری (مانی)، کیانوش فرید، نسرین مدنی، رضا اغنمی، مجید نفیسی، فرشته مولوی، افشین دشتی، علیرضا زرین، عاطفه طاهایی، علیرضا بابایی و عباس شکری. منصور کوشان، داستان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، روزنامه‌نگار، عضو کانون نویسندگان ایران، و از کوشندگان آزادی بیان در پی یک دوره طولانی بیماری سرطان، بامداد امروز، ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) در نروژ درگذشت. حق تکثیر: نسخه الکترونیکی می باشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری