فمینیسم : قدم اول

فمینیسم : قدم اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده : سوزان واتکینز ، مارتا رودریگز سری کتب قدم اول که توسط انتشارات شیرازه منتشر شده اند،کتاب هایی هستند مصور ، آسان و جذاب و خواندنی که برای آشنایی و قدم اولیه به سوی بزرگان علم و فلسفه نوشته شده اند و از این حیث برای مخاطب خاص و عام جذاب و مفید است. .............. فمینیسم چیست ؟ زنان به عنوان حقوق حقّه ی خود به منزله «موجود انسانی» هستند ! فمینیسم به معنی مورد تردید قرار دادن تقسیم کار در جهان است ، که مرد را مسئول حوزه ی عمومی _ یعنی کار ، ورزش ، جنگ ، دولت _ قرار داده ؛ در حالیکه زنان با جان کندن ، در خانه ، بار زندگی خانوادگی را بدون حضور فعال در جامعه به دوش بکشند. فمینیسم اگرچه جریان های افراطی ای نیز دارد ، اما واکنشی است در برابر هزاران سال مردسالاری در تمام کشور ها ، که زنان را از حق آموزش و حتی رای دادن محروم کرده بود ... ! قدم اول آشنایی است با تاریخچه این جریان تاثیر گذار ، و بازخوانی چرایی پدید آمدن این نهضت. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ن‍ش‍ر و پ‍ژوه‍ش‌ ش‍ی‍رازه‌، ۱۳۸۰.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری