فلورانس در عصر دانته

فلورانس در عصر دانته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پل ج.راگیرز

توضیحات

فلورانس در عصر دانته از سری مجموعه معارف عمومی شماره 57 "بنگاه ترجمه و نشر کتاب" فلورانس زادگاه نامورانی چون دانته، پترارک و بوکاتچو سرزمینی است که درخت تناور و پر ثمر رنسانس از آنجا ریشه گرفته است. از پیشگفتار: نمی توانم باور کنم که آنتونیو لوسکی من که فلوارنس را دیده یا هر کس دیگری که آن را دیده است باور نداشته باشد که فلورانس گل ایتالیا و زیباترین بخش آن است مگر آنکه یکسره دیوانه باشد. نه تنها در ایتالیا بلکه در سراسر جهان کدامین شهر است که در حلقه حصارهایش ایمنتر جا گرفته باشد، کاخهایش شکوهمندتر، با کلیساها آراسته تر معاریش زیباتر دروازه هایش هیبت آورتر میدانهایش بیشتر،‌خیابانهای گشاده اش دلگشاتر ملتش بزرگتر،‌شهروندانش پر افتخارتر، ثروتش پایان ناپذیرتر، و دشتهایش بارورتر باشد؟ .... // حق تکثیر:ت‍ه‍ران‌: بنگاه ترجمه و نشر کتاب‏‫، ۱۳۵۰.‬‬‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری