فن نویسندگی

فن نویسندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادر وزین پور

توضیحات

317 صفحه نگارش کتابی به منظور آشنایی دانشجویان با دستور و فن نگارش از نخستین آمال مؤسسه عالی علوم ارتباطات اجتماعی بوده است. نادر وزین پور به کمک تجارب تعلیم و تدریس گروه آموزشی زبان فارسی این مؤسسه، به این امر جامه عمل پوشاند. این کتاب شامل چهارده گفتار است و مباحثی نظیر: انواع نثر و اقسام نگارش، کارهایی که باید برای نویسنده شدن کرد، صفات و مشخصات نویسنده خوب، تحول و تطور نثر فارسی، زبان سخن امروز، هنر داستان نویسی و شیوه های قصه پردازی، مقاله نویسی، فن ترجمه، گزارش نویسی و خلاصه نویسی، نامه نگاری، نظم جمله و جمله نگاری، نقطه گذاری و اهمیت آن و طرز تلفظ و استعمال برخی کلمات در آن گنجانده شده است. این کتاب در سال 1349 شمسی به طبع رسید و در اختیار دانشجویان و دانش دوستان قرار گرفت. حق تکثیر: انتشارات مؤسسه عالی علوم ارتباطات اجتماعی، 1349
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری