فنون بلاغت و صناعات ادبی

فنون بلاغت و صناعات ادبی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جلال الدین همایی

توضیحات

. ای دو جهان از قلمت یک رقم بی رقمت لوح دو عالم عدم در کف من مشعل توفیق نه ره به نهانخانه تحقیق ده شمع زبانم سخن افروز ساز شام من از صبح سخن روز ساز کتاب فنون بلاغت و صناعات ادبی تالیف استاد علامه جلال الدین همایی ( رحمه الله علیه ) در تعریف و شروط فصاحت و بلاغت ، آداب سخندانی و سخنوری و فن صنایع بدیع لفظی است. از ویژگیهای برجسته کتاب فنون بلاغت و صناعات ادبی این است که کتاب چنان ساده و قابل فهم و خالی از حشو و زواید نوشته شده است که علاوه بر تالیف برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی برای دانشجویان رشته های دیگر و همچنین سایر طبقات و اصناف قابل استفاده می باشد و عموم کسانی که بر حسب ذوق و استعداد فطری، طالب آموختن فنون ادبی باشند، هر کدام به قدر استعداد و معلومات خود می توانند از نوشته های کتاب بهره بگیرند. کتاب مشتمل بر دو گفتار است : گفتار نخستین : صنایع لفظی بدیع ، گفتار دوم : صنایع معنوی بدیع حق تکثیر: از فوت نویسنده بیش از ۳۰ سال می گذرد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری