با من دعوا کن

با من دعوا کن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

«فورد» متولد سال 1944 در میسی سیپی است.   نویسندگی را با پیروی از سبک فالکنر آغاز کرد و با رمان هوشمندانه ی خود به نام ورزشی نویس (1986) به معروفیت رسید، داستان این رمان در نیوجرسی اتفاق می افتد و تکمله ی آن هم موسوم به روز استقلال (1995) است. دومی درباره ی شخصی به نام فرانک باسکومب است که آدمی سرگردان و خیالپرداز بوده و تمام آن چیز هایی که به زندگی اش معنایی می بخشد را از دست می دهد-پسرش، آرزوی رمان نویسی، ازدواجش، دوستان و معشوقه هایش و دست آخر شغلش را هم- او می گوید انتخاب هایش را بر مبنای منحرف کردن درد جانسوز پشیمانی می کند. خلأ درون او، و گشتن های بی هدف او در مراکز تجاری و مجتمع های تازه ساز مسکونی، به طور کلی، گواهی بر بینش فورد نسبت به ناخشنودی مردم است. «ریچارد فورد» نویسنده شش رمان و سه مجموعه داستان است. وی بعد از تحصیل در رشته «نوشتن خلاق» دانشگاه کلمبیا دو رمان «تکه‌ای از قلبم» و «غایت خوشبختی» را منتشر کرد. این دو کار مورد توجه قرار نگرفت و این ناکامی موجب شد او داستانویسی را کنار گذاشته و سراغ روزنامه‌نگاری در حوزه ورزش برود. در سال ۱۹۸۲ مجله‌ای که برایش کار می‌کرد، تعطیل شد. این اتفاق باعث شد که برگشت به داستانویسی و شرح بحران عاطفی رمان‌نویس شکست‌خورده‌ای به نام «فرانک باسکومب» را بنویسید که در پی کار روزنامه‌نگاری پسرش را از دست می‌دهد. این اثر با نام «ورزش‌نویسی» نظر منتقدان را به خود جلب کرد و نامزد جایزه «پن فاکنر» شد. موفقیت این نویسنده با مجموعه داستانی که سال بعد منتشر کرد، ادامه یافت: «راک اسپرینگز». این اثر اکنون کتابی است کلاسیک، که در هر مجموعه «گزیده قصه‌های کوتاه» می‌توان یکی از دوتا از داستان‌هایش را دید. «روز استقلال»،‌«شیب زمین» و «حیات وحش» از دیگر داستان‌های فورد در سال ۱۹۹۵ است. او تا کنون جوایز پولیتزر، پن و فاکنر را دریافت کرده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری