شکستن مرزهای فروش

شکستن مرزهای فروش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژان بقوسیان

توضیحات

چگونه فروش را در 30 روز چندین برابر کنیم؟ شکستن مرزهای فروش با افزایش فروش به مشتریان چگونه در 30 روز فروش را چندین برابر کنید؟ این کتاب روش هایی کاربردی برای افزایش فروش ارائه می دهد. این کتابچه در واقع فصل سوم کتاب شکستن مرزهای فروش است که توسط انتشارات عصرشبکه چاپ شده است. این یک فصل بصورت رایگان در سایت مدیر سبز برای دانلود گذاشته شده است. یک فصل از کتاب با مجوز انتشارات منتشر شده است تا در معرض استفاده عموم قرار گیرد. فهرست مطالب - ابزارهای لازم برای شروع کار شکستن مرزهای فروش با ... - یافتن مشتریان جدید - افزایش فروش به مشتریان کنونی - برقراری مشارکت انتفاعی - ساخت تبلیغات پرفروش - استفاده از اینترنت - تشکیل تیم قدرتمند فروش - تبدیل امکانات پنهان به درآمد حق تکثیر:تهران: عصر شبکه، ‏‫‏‏۱۳۸۸ منبع: www.modiresabz.com
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری