فرزانگی و فرهنگ اعتراض

فرزانگی و فرهنگ اعتراض

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ذبیح مدرسی

توضیحات

. به عنوان « مقدمه » اگرموضوع کتاب یا سایتی درباره سکس یا زندگی پنهان سوپر استار ها باشد ،استقبال برای خرید و یا دانلود مطلب از هزاران نفر هم بیشتر می شود ، همانگونه که «کتابهای زرد روانشناسی » مد روز شده و در تیراژ های بالا چاپ میشوند و گاه از بقالی ها سر در می آورند، ظاهرا در این دیارمباحث جدی تر که جرقه ای از آگاهی و بینش بهتر را می افروزند خریدارچندانی ندارند و این همان پاشنه ی آشیل نسل ماست و بقول شیخ اجل خود کرده را تدبیر نیست. آیزا برلین معتقد بود: « ارزش هر انسانی را باید با عقاید و رفتارش محک زد.» و اگر در طلب آموختن نباشیم و بینش خود را محک واقعی نزنیم در بازی های گرگم به هوای زمانه بازنده ایم وبازندگان در نظام هستی و جوامع بشری سهم چندانی ندارند. فهرست: به عنوان «مقدمه » فصل اول ...................در جهان امروز کنکاشی در هویت ایرانی. حقیقی فراتر از دین و بی دینی تمدن گریزی و شرارت مدینه فاضله و جهان امروز فصل دوم ....... فرزانگی وعروج انسان وادی حیرت واپسین انسان تفاوت احساس تنهائی و تفّرد چهره پنهان خلاقیت و جنون رشد شخصیت و ذهن تک بعدی حق تکثیر: نویسنده، نشر الکترونیک آن بلامانع است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری