فرا تحلیل مطالعات انجام شده درحوزه آسیب شناسی اجتماعی در ایران

فرا تحلیل مطالعات انجام شده درحوزه آسیب شناسی اجتماعی در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رحمت الله صدیق سروستانی

توضیحات

پژوهشهای مربوط به حوزه آسیبهای اجتماعی در کشور ما تقریباً همزاد با طرح مباحث مربوط به جامعه شناسی است. پژوهشگران متعددی تلاش کرده اند تا آنچه را به نظر آسیب اجتماعی آمده مورد مطالعه قرار داده و علل و عوامل وپیامدهای آن را ارزیابی کنند. اما این پژوهشها همانند کند و کاوهای سایر حوزه های علوم انسانی از روش معینی پیروی نکرده و بیشتر تابع سلیقه و علاقه پژوهشگر بوده است. فراتحلیل حاضر، کوششی است برای تحلیل مجدد (بیشتر روش شناختی) مجموعه ای از این پژوهشهای آسیب شناختی و نقدی بر آنچه انجام شده تا ضمن برشمردن نقاط قوت و ضعف این پژوهشها، شیوة فراتحلیل نیز معرفی شود و علاوه بر استوار کردن بنیانی برای جامعه شناسی جامعه شناسی ایران، نقد پژوهشهای انجام شده در کلاسها و برای محققان و کارشناسان مورد استفاده قرار گیرد. منبع مقاله: نشریه نامه علوم اجتماعی،بهار و تابستان 1379 , دوره 8 , شماره پیاپی 15 ; از صفحه 67 تا صفحه 103
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری