مدیریت و کنترل استرس

مدیریت و کنترل استرس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صادق عباسی

توضیحات

توضیحات کتاب: این کتاب نسخه ی الکترونیکی دوره ی صوتی رایگان مدیریت و کنترل استرس آرام روان می باشد. با شرکت در این دوره با تکنیک ها و راهکارهای فوق العاده ای برای مدیریت و کنترل استرس آشنا خواهید شد. من صادق عباسی هستم مدرس مهارت های ترس، استرس و اضطراب – مربی بین المللی یوگای خنده خیلی خوشحالم و به شما تبریک می گویم که اولین و مهمترین قدم را برای ایجاد تغییر برداشتید. شما جزء آن دسته از افرادی هستیدکه به زمان خودتان ارزش قائل هستید و به آموزش اهمیت می دهید. قطعاً می دانید که معجزه ای در کار نیست و استرس همیشه وجود دارد، شرایط و منابع استرس زا همیشه وجود دارند ولی شما تعیین کننده هستید و تصمیم می گیرید که چطور با این شرایط کنار بیایید. این کتاب به همراه 8 درس صوتی رایگان به عنوان یک هدیه با ارزش به کاربران این سایت تقدیم می گردد. حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری