فرهنگ و سازمان ها: برنامه ریزی ذهن

فرهنگ و سازمان ها: برنامه ریزی ذهن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گرت هافستده

توضیحات

مترجم: علی اکبر فرهنگی - اسماعیل کاووسی - علی رشیدپور کتاب حاضر ترجمة کتابی با عنوان Culture and Organization می‌باشد که توسط جامعه‌شناس نامدار هلندی گرت هافستده پس از سالیان متمادی مطالعه در خصوص تفاوت فرهنگ‌های ملی در بیش از 50 کشور دنیااز‌جمله کشور ایران به رشته تحریر درآمده است که توسط آقایان دکتر علی‌اکبر فرهنگی، دکتر اسماعیل کاوسی و دکتر علی رشیدپور ترجمه شده است. بخش عمده‌ای از کتاب حاصل یک تحقیق میدانی در خصوص ابعاد، فاصله قدرت، جمع‌گرایی/ فردگرایی، پرهیز از ابهام و خردورزی/ عاطفه‌ورزی می‌باشد و جامعه آماری مورد مطالعه در این کشورها کارکنان شرکت IBM در سطوح مختلف بوده‌اند. حق تکثیر: در سایت مرکز تحقیقات استراتژیک به نشانی زیر در اختیار عموم قرار دارد http://www.csr.ir/Center.aspx?lng=fa
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری