فرهنگ کنترل جرم از طریق یک متد پست فوکویی

فرهنگ کنترل جرم از طریق یک متد پست فوکویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس فرهادی توپکانلو

توضیحات

این مقاله ایده های سازماندهی کننده ی گسترده مرتبطِ با پایان نامه ی آقای دیوید گارلند (مجموعه مقالات فرهنگ کنترل) را بررسی می کند. نقد به صورتی محترمانه برخی از نظریه های گارلند درباره مفهوم های فوکویی مربوط به قدرت، گفتمان، تلفیق سازمانی و ساختاری و غیره که بطور کامل بحث ننموده بود را تکمیل و بررسی می نماید. در این مقاله برخی از مفاهیم پست فوکویی بررسی می شوند که شامل نگرشها و پاره ای از تعابیر سخنرانی های روش ژنتیکی اجتماعی" اُوِن " و " لیدر " مربوط به سالهای 1997 درباره روانشناسی زیست شناسی می باشد. دست یافته های این روش نظری و مفهومی نشان می دهد که پایان نامه گارلند باید توسط یک تاکید متانظری، پست فوکویی بر رابطه دیالتیکی بین منظرهای ارتباطی و سیستمی قدرت، روانشناسی زیست شناسی و انتقاد ضد تقلیل ساختار ساختمانی، خرد وکلان و فضای زمانی نوع مرتبط با کار " اُوِن " و " سیبن" پیشرفت می یابد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری