فرهنگ لغات و ترکیبات و تعبیرات دیوان ناصرخسرو - جلد اول ( آ تا ث )

فرهنگ لغات و ترکیبات و تعبیرات دیوان ناصرخسرو - جلد اول ( آ تا ث )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: مهدی محقق، کبری بستان شیرین بازبینی و اصلاح: مهدی نوریان در این مجلد واژگان مفرد و مرکب و تعابیر به کار رفته در دیوان ناصر خسرو از حرف «آ» تا حرف «ث» توضیح داده شده و برای آن ها شاهد و یا شواهدی از دیوان آمده است. همچنین برای تنوع در موضوع، سه مقاله تحت عناوین تعلیقات بر دیوان ناصر خسرو نوشته مهدی محقق، تنوع واژگان در دیوان ناصر خسرو به قلم کبری بستان شیرین و برخی دشواری های متن دیوان ناصر خسرو به کوشش مهدی نوریان که در کنگره بین المللی ناصر خسرو در شهریور ماه ۱۳۸۲ در شهر دوشنبه تاجیکستان ارائه شده بود، به کتاب اضافه شده است. حق تکثیر: انتشارات انجمن ترویج زبان و ادب ایران، موسسه ی مطالعات اسلامی دانشگاه تهران، دانشگاه مک گیل، 1388 انتشار نسخه ی دیجیتال توسط دانشگاه مک گیل ( مونترال - کانادا )
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری