فرهنگ زندگی نامه ها

فرهنگ زندگی نامه ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ب‍ه‌ س‍رپ‍رس‍ت‍ی‌: ح‍س‍ن‌ ان‍وش‍ه‌ وی‍راس‍ت‍ار: س‍ی‍روس‌ م‍ه‍دوی‌ زندگی نامه نویسی در ایران و جهان اسلام سابقه دیرینه ای دارد. زندگی نامه یا شرح حال ، بازآفرینی سیمای برجسته یک زندگی واقعی به یاری اسناد، خاطره یا هرگونه شواهد دسترسی پذیر است. کتاب فرهنگ زندگی نامه ها در 850 صفحه به بررسی مجموعه کتاب هایی پرداخته که در باره زندگی و احوال بزرگان علم و دین و ادب و ... تالیف شده است که نمونه هایی را ذکر می کنیم: لباب الالباب : کهن ترین کتاب در زبان پارسی تالیف سدید الدین محمد عوفی که به تقلید از یتیمة الدهر ثعالبی نوشته شده است. تذکره نصرآبادی که زندگینامه بیش از هزار شاعر را در بردارد. حبیب السیر که در باره احوال خوشنویسان است و کتاب های دیگر... مجموعه حاضر یکی از منابع با اهمیت در وقوف بر فرهنگ زندگی نامه هایی است که تاکنون به رشته تالیف درآمده است. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: م‍رک‍ز ن‍ش‍ر ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ رج‍اآ، - ۱۳۶۹
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری