فرهنگنامه ی اندیشه ی مارکسیستی

فرهنگنامه ی اندیشه ی مارکسیستی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ویراستاران: تام باتامور، وی. جی کیرنن، رالف میلی بند فرهنگنامه اندیشه مارکسیستی، یک دایره المعارف مشروح و مفصل است درباره هرآنچه می خواهید از مارکسیسم بدانید. کتاب راهنمایی جامع و فراگیر درباره موضوعات بنیادین مارکسیسم است برای آنهایی که می خواهند مارکسیسم را بهتر بشناسند و مکتب های فکری که اندیشه مارکسیستی را شکل بخشیدند را منظم تر و فشرده تر بخوانند. ویراستاران این فرهنگنامه را به گونه ای تدوین کرده اند که برای بسیاری از دانشجویان و اساتیدی که در دوره تحصیلات و تحقیقات خود با مفاهیم مارکسیستی روبه رو می شوند سودمند و کارآمد باشد. البته فرهنگنامه به گونه ای نوشته و تدوین شده است که برای خواننده غیرمتخصص که تازه می خواهد از ته و توی مارکسیسم سردربیاورد هم قابل استفاده و فهم باشد. حق تکثیر: تهران، بازتاب نگار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری