فرزندان ابوطالب - جلد 1

فرزندان ابوطالب - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالفرج علی بن الحسین اصفهانی

توضیحات

. فرزندان ابوطالب - جلد 2: http://ketabnak.com/comment.php?dlid=59494 فرزندان ابوطالب - جلد 3: http://ketabnak.com/comment.php?dlid=59495 شرح حال و گزارش سیره و چگونگی شهادت فرزندان و نوادگان ابوطالب است. نویسنده که از عالمان سده چهارم هجری قمری است، با تسلطی که بر منابع تاریخی و نسب‏شناسی داشته به تفصیل سرگذشت ذریه ابوطالب را از عصر پیامبر تا سال 313 پی‏گیری کرده و مبارزات، زندان رفتنها و چگونگی کشته شدن آنها را همراه فضایل، اخلاق، سیره عبادی و شخصیتی هر کدام با قلمی روان و به تفصیل توضیح داده است. کتاب در عین اینکه سرگذشتنامه و مقتل محسوب می‏شود، شامل مجموعه‏ای از روایات و اخبار تاریخی سده دوم و سوم هم هست. ابوالفرج در نقل هر گزارش سلسله سند آن را آورده است. حق تکثیر: تهران، کتابفروشی علی اکبر علمی، ۱۳۳۹
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری