فیلون اسکندرانی

فیلون اسکندرانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر فاضل

توضیحات

این فایل افکار فیلون اسکندرانی است که یک فیلسوف یهودی تاثیرگذار در فرهنگ غربی و یهودی است. نام او نزد محققان قدیم و آبای کلیسا فیلون یهودی و نزد محققان جدید فیلون اسکندری می باشد. مفسر و فیلسوف یهودی بود. تاریخ تولد او 20 قبل از میلاد بوده و در سال 50 میلادی وفات یافته است. بنابراین فیلون چند سال پیش از میلاد عیسی (ع) در اسکندریه چشم به جهان گشوده است. او در یک خانواده اشرافی یهودی و ثروتمند و یونانی مآب بدنیا آمد که دارای سوابق روحانیت و از صنف علماء بودند. برادر او مسئول گردآوری مالیات بود و از ثروت انبوهی برخوردار بود. دودمانشان به خانواده هرودین قاضی رم می رساندند. سفری در جوانی به بیت المقدس داشت. از مثالهایی که در آثارش می آورد نمایان است که به ورزش علاقه داشته است. در جوانی جذب فلسفه ی افلاطونی و معارف یونانی با صلیقه ی افلوطینی آن گردید و با تسلط شگرفی که به زبان و ادبیات یونانی داشت به مطالعه آثار فیلسوفان یونانی پرداخت. حق تکثیر: http://downloadbook1.mihanblog.com با ذکر منبع مشکلی ندارد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری