مجموعه رسائل فارسی (جلد اول)

مجموعه رسائل فارسی (جلد اول)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ملا محسن فیض کاشانی

توضیحات

مصحح: بهزاد جعفری اشراف: محمد امامی کاشانی ملا محمدمحسن فیض کاشانی (1006-1091 قمری) حکیم فیلسوف، محدث و عارف دوره صفوی، شاگرد ملاصدرای شیرازی و از دانشمندان شیعه بود. وی در فقه و اصول، فلسفه و کلام، حدیث، تفسیر قرآن و شعر و ادب توانا بود. علامه فیض کاشانی گذشته از جمع آوری اخبار، تدوین و تالیف کتب فقهی استدلالی به عربی، به نگارش فقه کاربردی فارسی نیز همت گمارده بود. او این شیوه را در فقه اصطلاحی و درک و درایت معارف اسلامی به کار برد. فیض برای آشنایی عامه با معارف، اخلاق و آداب سلوک و تکالیف شرعی، دفاتر ارزشمندی به فارسی گردآورده است. کتاب حاضر جلد اول از مجموعه رسائل فارسی فیض کاشانی است که باشراف محمد امامی کاشانی گردآوری و توسط بهزاد جعفری تصحیح شده است. این جلد در برگیرنده 14 رساله از ترجمه ها و تالیفات ملا محسن فیض کاشانی است که برخی از این آثار عبارتند از: شرح صدر، اثبات حرکت جوهری، شرایط الایمان، دفع و رفع و ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری