فیزیک سال چهارم دبیرستان رشته علوم تجربی - سال 1360

فیزیک سال چهارم دبیرستان رشته علوم تجربی - سال 1360

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مولفان: ابوالقاسم قلم سیاه-محمد علی پیغامی پیش از این با علت حرکت اجسام که همانا نیرو است آشنا شده ایم و در فصول ابتدائی این کتاب به خود حرکت و انواع حرکت شامل حرکت با تندی ثابت (یکنواخت) و حرکت غیر یک نواخت بر مسیر خط راست با شتاب ثابت و حرکت بر مسیر دورانی پرداخته می شود بار دیگر به تعریف کار و انرژی ناشی از حرکت اجسام باز خواهیم گشت .در ادامه به نوعی از حرکت موسوم به حرکت موجی اشاره خواهیم کرد و خواهیم دید که صوت نیز نوعی حرکت موجی است. در سه فصل (7 الی 9) به جریان متناوب الکتریکی ،القای معناطیسی و میدان های الکترو استاتیکی پرداخته می شود. و در خاتمه به مبحث نور و روش های اندازه گیری سرعت نور و نور به عنوان یک پدیده موجی خواهیم پرداخت. حق تکثیر: کلیه حقوق این کتاب متعلق به وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران بود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری