حکمرانی در قلمرو گوگل

حکمرانی در قلمرو گوگل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد بدلی

توضیحات

کتاب حکرانی در قلمرو گوگل، با موضوع آموزش بهینه سازی وب سایت برای اولین بار و به صورت کاملا تجربی و عملی، مراحل بهینه سازی یک وب سایت را از اولین مرحله تا ورود وب سایت به صفحات اول موتورهای جستجو قدم به قدم به شما آموزش خواهد داد. پس از مطالعه این کتاب شما به سادگی خواهید توانست ساختار و محتوای وب سایت خود را بهینه سازی کنید. همچنین با مطالعه این کتاب در صورتی که به شغل بهینه سازی وب سایت علاقه مندید می توانید نسبت به ارتقا و بهینه سازی وب سایت مشتریان اقدام نمایید. برخی از سرفصل های کلی کتاب عباتند از: آموزش مفهوم بهینه سازی وب سایت و اهمیت آن آموزش روش های بهینه سازی قبل و بعد از راه اندازی وب سایت آموزش تولید محتوای مناسب برای وب سایت آموزش ثبت وب سایت در موتورهای جستجو آموزش ابزارهای گوگل وب مستر تولز آموزش الگوریتم های موتورهای جستجو جهت بهینه سازی وب سایت آموزش ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو آموزش افزایش ترافیک و بازدید وب سایت آموزش نکات و ترفند های بهینه سازی برای اولین بار و در نهایت در قلمرو گوگل حکمرانی کنید و لذت ببرید و ... حق تکثیر: این کتاب توسط اینجانب محمد بدلی تهیه شده است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری