گذشته و آینده‌ی فرهنگ و ادب ایران (گنجینه دهم)

گذشته و آینده‌ی فرهنگ و ادب ایران (گنجینه دهم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدعلی فروغی

توضیحات

ناشرالکترونیکی: بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار یزدی به کوشش : محمد حسین حاتمی - کریم اصفهانیان - میلاد عظیمی - نگار ولائی بررسی شعر؛ مقالات و نکته‌ها درباره‌ی ایران زمین نویسندگان مقالات : سید مصطفی محقق داماد محمد علی موحد مهرداد بهار غلامحسین یوسفی محمد علی فروغی ایرج افشار محمد بهمن بیگی راضیه بیگی آثار بنیاد موقوفات در آینه دیگران: جستارهای ژاپنی در قلمرو ایران شناسی، فرخ امیرفریار به یاد محمد قزوینی، علی اصغر آق قلعه سیاستنامه جدید، غلامعلی رعدی آذرخشی اشعار: فردوسی منوچهری ناصرخسرو شهریار فریدون مشیری مهدی حمیدی ایرج دهقان محمدرضا شفیعی کدکنی مسعود فرزاد نکته ها و پاره ها: ایرج افشار محمد تقی دانش پژوه پرویز ناتل خانلری حق تکثیر: کتاب در سایت بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار، بطور رایگان برای دانلود؛ در دسترس عموم قرار داده شده است. این مجموعه چند جلدی یکی از اقدامات خوب و فاخری است که صورت گرفته است و مقالاتی از بزرگان تاریخ و ادب فارسی را در مجموعه ای منتشر کرده است. این مجموعه دهها مقاله‌ای، یکی از آثار ذی قیمتی است که می‌تواند در شناخت تاریخ و ادبیات ایران مفید باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری