غریبه ای در رختخواب من

غریبه ای در رختخواب من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مهرنوش مزارعی در سال 1330 در تهران به دنیا آمد. بیشتر سال های کودکی و نوجوانیش را در شیراز و بنادر جنوب ایران گذراند. دوره لیسانس خود را در تهران به پایان رساند و در سال 1358 برای ادامه تحصیل به امریکا رفت. در سال 1991 فصلنامه ادبی فروغ را به اتفاق یکی از دوستان خود در لس آنجلس بنیان گذاشت. این نشریه به معرفی ادبیات زنان اختصاص داشت و تا سال 1993 به چاپ می رسید. در همین سال ها برگزیده‌ای از نمایشنامه‌های داریوفو را ترجمه و در مجموعه ای به نام "یک زن، تنها" منتشر نمود. وی در حال حاضر مقیم لس آنجلس و مشاور ارشد طرح و برنامه‌نویسی سیستم های کامپیوتری است. سه مجموعه داستان از او به چاپ رسیده است: 1- بریده های نور – با پیشگفتاری از منیرو روانی پور/ نشر ری را/ بهار 1994/لس آنجلس 2- خاکستری/ نشر ری را/ ژانویه 2002/ لس آنجلس 3- من و کلارا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری