Garry Kasparov on Garry Kasparov - Part I: 1973–1985

Garry Kasparov on Garry Kasparov - Part I: 1973–1985

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Garry Kasparov

Description

گری کاسپارف قهرمان اسبق شطرنج جهان و یکی از نامدارترین شطرنج بازان جهان ، مجموعه کتابهایی را بعد از اعلام بازنشتگی از شطرنج قهرمانی تالیف نموده است که همواره مورد توجه دوستداران شطرنج بوده است. مجموعه سه جلدی گری کاسپارف در ادامه مجموعه 4 جلدی "شطرنج مدرن" و مجموعه 5 جلدی "پیشینیان پرقدرت من" است. جلد اول این مجموعه شامل 100بازی از دوران کودکی کاسپارف تا پایان مسابقه اول رقابت با کارپف بر سر عنوان قهرمانی شطرنج جهان (سال 1984) می باشد. جلد دوم این مجموعه شامل 100بازی از دوران قهرمانی شطرنج کاسپارف تحت تحت نظارت فیده ( سالهای 1985 لغایت 1993 ) می باشد. جلد سوم این مجموعه نیز 100بازی از کاسپارف بعد از خروج از فیده تا زمان بازنشستگی در سال 2005 را شامل می گردد. برای استفاده از این کتاب می بایست از نرم افزارهای شطرنجی مثل Fritz ، Chess Base و ... استفاده نمود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری