گریه روی شانه تخم مرغ

گریه روی شانه تخم مرغ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجموعه آثار برگزیده اولین جشنواره غزل پست مدرن به کوشش رضا صحرایی (پارسا) با مقدمه محمدعلی بهمنی این یک کتاب نیست! این مجموعه غزل پست مدرن شاعرانی است که در جشنواره خودشان شرکت کرده اند [بودند] و شعر آنها برگزیده شده است [چه کسی میتواند چیزی را برگزیند؟!] این یک کتاب نیست! کتاب مال آدمهای فهمیده مدرنی است که باید کتاب بدهند بیرون تا چیزی را اثبات کنند و راحت هم این کار را میکنند! ولی ما که نه فهمیده ایم، نه مدرن، و نه اصلا از این چیزها سر در میآوریم!! مجموعه حاضر 83 تا غزل پست مدرن دارد که هرکدام دنیایی دارد متفاوت تر از دیگری! حرفهای انسان دل بریده از دیروز و ناامید از فردا. و اولین مجموعه است در نوع خودش، مثل شاعرانش جزء اولینها هستند [ولی مگر از آن بالا اولی و آخری تفاوتی دارد؟!] جشنواره اینترنتی بود و با تبلیغات محدود ولی خیلیها آمدند و ایده دادند تا این کتاب با این شکل و شمایل هم اکنون پیش شما باشد. حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری