قانون جذب یا یقین و شیوه های کاربرد در زندگی

قانون جذب یا یقین و شیوه های کاربرد در زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

گرد آوری شده بر اساس مجموعه سخنرانیهای دکتر فرامرز کوثری سرآغاز: قانون جذب و قرآن به نظر شما قانون جذب واقعیت داره ؟ بله این قانون کاملاّ واقعی است ، اما تا الان کسی نتوانسته است واقعاّ آنرا درست تعریف کند یا بشناسد. ولی قرآن کریم این مساله را برای ما کاملاّ تعریف کرده است. برای شروع به اولین سوره قرآن یعنی سوره حمد می پردازیم. تنها سوره ای که در آن بر خلاف تمام سوره ها که خداوند با انسان صحبت می کنه در این سوره انسان با خدا صحبت می کنه اما پیامهای سوره حمد درباره جذب . من در اینجا طرز جذب کردن را در سوره حمد توضیح می دم . جذب هفت مرحله داره (شاید یکی از دلایل عجیب بودن عدد هفت نیز همین قدرت جذب این عدد باشه). قبل از جذب باید به خدا پناه ببریم .بعد از اون: مرحله اول - بسم الله الرحمن الرحیم :در این مرحله شخص باید کار را با نام خدا آغاز کند و به این کاملاّ ایمان داشته باشد که خداوند هیچ چیزی را برای خودش نیافریده است ، بلکه همه چیز برای ماست و خداوند منتظر شخصی است که از آفریده های خودش به او ببخشد و خداوند بسیار بخشنده و مهربان است . پس باید کاری کنیم که شخصی که خداوند به دنبال اوست ما باشیم 2- الحمد الله رب العالمین : در این مرحله باید از خداوند به خاطر آنچه که به ما بخشیده تشکر کنیم. از چیزهای که به ما داده و از چیزهای که از ما گرفته چون خداوند هر چه که می بخشد از رحمتش است و هر چه که می گیرد از حکمتش و ما باید به خاطر هر دو از خدا تشکر کنیم و خداوند را باعث و بانی همه چیز در هستی بدانیم و غیر او را حتی یک لحظه باعث امیدمان ندانیم............................... حق تکثیر : گردآوری شده از شماره های مختلف مجله موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری