قصه های کوچۀ دلبخواه

قصه های کوچۀ دلبخواه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسلام کاظمیه

توضیحات

اسلام کاظمیه نویسنده و فعال سیاسی ایرانی است که فعالیت فرهنگی وی، بیشتر روی داستان نویسی متمرکز بود، هر چند مدتی نیز در کار روزنامه نگاری به تلاش پرداخت . گرایش‌های سیاسی پیش از انقلاب او در کنار خلیل ملکی و جلال آل احمد شکل گرفت . بعدها به دکتر امینی نزدیک شد و به عنوان رابط بین کانون نویسندگان و دکتر علی امینی مشهور بود. پس از انقلاب اسلامی، همراه دکتر علی اصغر حاج سیدجوادی نشریه جنبش را مطرح کرد و بعد به فرانسه پناهنده شد و با همکاری علی امینی جبهه نجات ایران را همراهی کرد. کاظمیه پس از مرگ علی امینی منزوی شد و پس از مدتی در پاریس خودکشی کرد. آثار داستانی نویسنده عبارتند از : جای پای اسکندر قصه های شهر خوشبختی قصه های کوچه دلبخواه کتاب قصه های کوچه دلبخواه اولین اثر ایشان است که بعد از اسکن تقدیم همه عزیزان کتابناکی می گردد . حق تکثیر : انتشارات رز - 1347
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری